Lamaran Pekerjaan bank Jago

Creative Specialist PT Bank Jago Tbk

  • Diposting Oleh:
  • Diposting Tanggal:
  • Kategori Pekerjaan:
    Start Up, Strata 1, Strata 2Start Up, Strata 1, Strata 2
  • Lokasi Kerja:
    Seluruh Wilayah Kerja
  • Pengalaman:
    5 Tahun
  • Pendidikan:
    S1
  • Sudah dilihat:
    262

Dikutip dari linkedin > Bank Jago adalah bank digital sepenuhnya yang mematahkan semua stereotip!

Ini menempatkan teknologi modern pada intinya, untuk membuat pengelolaan uang lebih sederhana, lebih inovatif, dan kolaboratif. Jago bertujuan untuk mencapai ini tidak hanya dengan fitur mandiri kami yang inovatif, tetapi juga melalui kolaborasi dengan mitra utama kami dalam ekosistem: Gopay, Gojek, Bibit, Stockbit, dan Kredit Pintar.

Di Jago, Anda akan bekerja sama dengan orang-orang yang bermotivasi tinggi dengan latar belakang yang beragam. Dari industri keuangan seperti perbankan dan pembayaran, hingga gaya hidup seperti e-commerce dan elektronik konsumen. Kesamaan kami adalah dorongan untuk membuat sesuatu yang menarik dan transformatif dalam industri perbankan digital!

Spesialis Kreatif memiliki peran unik di mana Anda mengembangkan aset visual & berkolaborasi dengan agensi kreatif kami untuk menghasilkan materi kreatif yang berdampak untuk membangun merek Jago.

Lamaran Lainnya:  E-Commerce Operation PT Lion Super Indo

Keterlibatan Anda sangat penting dalam memastikan konsistensi visual & mengkomunikasikan fitur Jago dengan cara yang meyakinkan dan jelas kepada audiens utama kami. Anda akan bekerja sama dengan orang-orang yang berpikiran sama dalam tim Go-To-Market yang mengawasi narasi merek, keterlibatan pelanggan, dan akuisisi sepanjang siklus hidup pelanggan.

Key Accountabilities

  • Develop unique, new concepts, campaign ideas, & creative materials for paid media, social media, PR, and website and regularly adjust creative elements to improve on the performance of such creatives/ campaigns
  • Collaborate day-to-day with Jago’s creative agency to produce the best content, which involves determining who-does-what & ensuring all materials are within the brand guidelines
  • Oversee production process such as video shoots & photoshoots, from concepting, ensuring all are within budget, to making sure they are within Jago’s creative standards
  • Communicate & present campaign ideas/ creative materials to internal stakeholders to ensure feedbacks are accommodated
  • Will work most closely with: brand, social media, creative agency
Lamaran Lainnya:  Social Media Specialist Somethinc - BeautyHaul

Qualifications

  • Bachelor’s degree
  • Minimum 5 years experience in creating artwork and communication materials within the digital industry, with preferred previous role as art director or creative group head
  • Highly collaborative, as you will be working very closely with Jago’s creative agency. Experience in managing a team is a plus
  • Strong understanding of creatives in the digital landscape is a must, i.e. creative best practices on various digital platforms (YouTube, FB/IG, mobile networks, OTT platforms, TikTok), which creative elements to adjust to improve ad performance in said platforms, how to adjust creatives to various dimensions/sizes, etc.
  • Technical Expertise
  • Adobe Premier and After Effect
  • Technically savvy, including use of graphic and other software tools (e. g. video editing)
  • Have strong communication skills (including: presentation, managing expectation, negotiation) to elaborate the reasoning behind the creative concept & get a buy-in from stakeholders
  • Fluency in English communication (both verbal and written)
  • Willing to work hybrid (on average: 2 days work from office per week)
  • Willing to work as an individual contributor and across division
  • Ability to adapt to changing work arrangements and dynamical way of working
Lamaran Lainnya:  PT Smartfren Telecom Tbk

Deadline: Tidak Ditentukan




Rating

5

( 11 Votes )
Please Rate!
Creative Specialist PT Bank Jago Tbk

Beri kami Penilaian terhadap iklan ini

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan.